środa, 7 maja 2014

Kwiatuszki dla Kwiatuszka

  Kwiatuszki dla Kwiatuszka





   Ta przeurocza sukieneczka uszyta została na zlecenie dla młodej kobietki :)
I sprawiła mi najczystszą przyjemność ze względu na materiał. Jest po prostu prześliczny! Oczywiście w moim pojmowaniu śliczności :) No ale czy nie mam racji? Te kwiatuszki i cudowny kolor! I delikatny taki! Sama radość :)
   

Sukieneczka jak widać nieskomplikowana. Ale efektowna :) Odcięta w talii, cztery zakładki z przodu, cztery z tyłu, zamek, podszewka. 
 



   Ciekawostka- spodobała się mojej córce :o! Zdziwienie, bo sukienki to tak nie bardzo... No i sobie pomyślałam, że dziś to moja córka będzie moją modelką :) I kolejne zdziwienie- zgodziła się bez oporów :o!
   Dodam tylko, że dziewczyny są w tym samym wieku, jednak Emi jest nieco wyższa, więc weźcie poprawkę ;)
   
   No to proszę:




   Dziękuję Ci córcia, że byłaś tak łaskawa i pozwoliłaś zrobić sobie focie :* :* :* 
   Wpadłaś po uszy, bo teraz Ci nie odpuszczę :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz